Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
veletwood
11 janvier 2010

matteo ve valentino

Erkegin dans edeni ve/veya yemek yapani, kadinlar konsensusdan genelde pek bir seksi olarak cikar. Hele bir de yakisikli oldu mu ortaligi siler supurur. Iste mutfaktaki hunerlerini pek bilemedim ancak bir donem danslari, durusu ve dillere destan yakisikligi ile yurekleri hoplatmis bir kisilikti Ricky Martin. MTV'nin Maria'nin promiyerini yaptigi gun dun gibi aklimda agzimi uzunda bir sure kapatamamistim. Nasil bir sirinlikti, hosluktu o. Iste o gunleri yeni nesillere aktarmak ve eskilerle de yadetmek MARIA!!!


Ricky Martin - Maria (Un Dos Tres)
Uploaded by mariok01. - News videos from around the world.

 

Gel gelelim, Veletwood'un sebebi mevcudiyeti olan unlu veletlerine agudik gubidik yapmaya:) Bugun siddetli sirinlik teklikesi tasiyan erkek ikiz veletlerle karsi karsiyayiz. Agustos 2008'de tasiyici anne kullanarak, baba olan Ricky Martin'in ogullari; Valentino ve Matteo. Ve ufakliklarin 1 bucuk yillik resimli maceralari:)

ricky_martin_twins
rm5

ricky_martin

ricky5

rmartin5

rmartin3

rmartin1rmartin2
valentino                                     matteo

Bu sirin veletler ve o ca-nim baba neden basbasalar belki uzuluyoruz ama veletwood ozel hayatlari desme yeri olmadigindan susup oturuyoruz.

rickylonely34

Onlarca plaj fotosunun ardindan bu karli fotoyu gorunce eklemeden edemedim:)

Publicité
Publicité
Commentaires
V
ben ozellikle valentino'ya bayildim:D
A
cok tatlilar!!!!
veletwood
Publicité
Archives
Newsletter
Publicité