Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
veletwood
16 février 2010

minik bocek yuruyor

Veletwood'un en favori sakinlerinden, Affleck-Garner ciftinin minik bocekleri, Seraphina pitir pitir yuruyor. Iste annemiz ve ablamizla alisverise ciktigimiz bir gunde, Los Angeles, Pasifik Palisades sokaklarinda annemizin elinden tutup iste boyle yuruyoruz. Cok da usluyuz, hic birakmiyoruz annemizin elini. O hafif aglamakli ama uslu surat nasi bisidir, Violet daha bir yaramaz afacan suratliydi. Evet iste veletwood'un en favori anne-kizlarinin alisveris gunu!!!

Picture_6Picture_7
Bu kadar sirin olmak yasaklanmali:)))) Bu yanaklar nedir?! Bu arada Violet ile Seraphina'nin bebeklikleri birbirinden ne kadar farkli, merakla bekliyorum kocaman oluslarini!!!

Picture_8Picture_9
violet hanimlar da pek susluler bugun...

Publicité
Publicité
Commentaires
C
Hahahahah! Tanri onlari korumus :P hahahahahahaha.... Analarimiz gozumuzden anlamis caggis :P
V
hahahaha:D caggis, bizim kardeslerimiz olmamasi hayirli olmus ben sana diyim. cocuk yasta kardes katili damgasi yemek hic hos olmazdi :p
C
Yaw bu ne ara doğdu da yürüo yawwww :P Ben violet ın yerinde olsam tam bi violent olabilirdim tabi bu şirliğin karşısında kıskanıp :P<br /> Demişim zaten vakti zamanında anneme "sakın ööle bi hata yapma" die... Hıh!
A
Ama ama ama bu da super tatli oldu yahu :)) O ne sirin surattir, o ne yumuk gozlerdir, bayiliyorum hepsine tek tek.
veletwood
Publicité
Archives
Newsletter
Publicité