Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
veletwood
27 février 2010

dede jim carrey

Yanliz degilsiniz ben de bilgisayar ekranina saskin saskin bakiyorum. Jim Carrey'nin veledi oldugunu bilmezken, simdi velet torun sahibi oldugunu ogrenmek tabii ki kolay hazmedilir bir lokma degil.

(Ama olayi da fazla abartmanin luzumu yok adamcagiz alt tarafi dede olmus degil mi, zaten ben oyle JC cok cok da sevmem, haliyle hakim degilim JC gundemine.)

jane_carreyjane_carrey1

Dede olmanin yolu babaliktan gectiginden, oyle ben baba olmak istemiyorum atlayip direk dede olacagim diyemedigimizden, bakalim neler olmus bizim kacirdigimiz sure icinde. Carrey, hepi topu iki kez evlenmis, Melissa Carrey ve Lauren Holly ile ki ikincisini biliyoruz ama ip ilkinde kopmus. Ilk evliliginden Jane isminde bir kizi varmis Carrey'nin. Bu kizcagiz buyumus serpilmis, veletwood sakinligi yapmadan yetiskin olmus, boylece Veletwood'un da gozunden kacivermis. 22 yasindaki Jane, gencecik anne olma karari alinca da Jim Carrey 48 yasinda buyukbaba oluvermis. Ufakligin adi Jackson Riley.

Hayirli ugurlu olsun! Artik dis bugdayi olsun, helvasi olsun ne yapmak icap ediyorsa biz Veletwood olarak yeni veledimiz icin hicbir masraftan kacinmamak niyetindeyiz. Hosgeldin Jim Carrey Jr.

Publicité
Publicité
Commentaires
veletwood
Publicité
Archives
Newsletter
Publicité