Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
veletwood
18 février 2010

venedik'te bir maymun kafa

Veletwood olarak cocuklara "guzel" sifatini yoneltmeyi pek sevmiyoruz. Once bir ele gelsinler, boy pos atsinlar sonra konusalim istiyoruz, cocugun sirini olur guzeli olmaz demek istiyoruz ama bu yaziyi yazarken diyemiyoruz!

Cunku babasi Brad Pitt annesi Angelina Jolie olan veledin guzeli oluyor! Kirk bir kere maasallah, tututuututu!!!

Shiloh olmak, anneniz Angelina Jolie, Johnny Depp amcanizla film cekerken Venedik'te olmaktir! Bos zamanlarinizda babaniz Brad Pitt, anneniz ve kardes surunuzle birlikte Venedik'te gezmektir. Nasil birseydir bu hayat bilemiyoruz, buyuyunce Shiloh'dan dinleyecegiz artik, cunku boyle bir cocuk henuz yetismedi. Hadi Shiloh cabucacik buyu bizi yaslandirmadan...

Efendim gel gelelim konu basligimiz olan Shiloh'nun maymun kafasina!
Tek kelime ile bayildik:)

Picture_8

Tarafsiz olmak istiyoruz, tarafsiz olmak istiyoruz ama olamiyoruz. Saniriz veletwood olarak en favori veledimiz Shiloh!!! Ama sadece guzel oldugu icin degil maymun kafa ile gezdigi icin, sadece guzel oldugu icin degil kurukafa beresiyle dolandigi icin.

Picture_7

Picture_6Picture_9

P.S: Brad ve Angelina'nin her daim sikliklarina bayiliyorum. Flip Flop ve spor ayakkabi Amerikanya'sindan cikan en Avrupai ve zarif unlu cift sanirim Brangelina! Onlerinde saygiyla egiliyorum...

Cok yakinda, kokosluk bataginda bir cocuk: Suri Cruise'un topuklu ayakkabi ve makyaj sevdasi

Publicité
Publicité
Commentaires
C
Olamazzzzzzzzzzzzzzzzz bööleeeeeeeeeeee bi güzellikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
A
Ama yok ya harbiden super tatliymis maymun beresi bayildim. Gercekten de cok bir tartismaya gerek yok Shiloh cok guzel nazar degmesin. Jolie & Pitt ve Garner & Affleck ailelerini cok seviyorum ve takdir ediyorum.
veletwood
Publicité
Archives
Newsletter
Publicité