Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
veletwood
6 février 2010

dedem steven tyler

Eglence dunyasi bebeklerinde ciddi bir kiz velet hakimiyeti var- onumuz arkamiz, sagimiz solumuz kiz velet dolu. Hal boyle olunca da kizlar "veletwood"u ele geciriyor. Ama bugun Veletwood dusunuyor, tasiniyor ve 2. kusak eglence dunyasi veledi, bir torun, bir ogul "Milo"yu konu etme karari aliyor

Annesi Liv Tyler, dedesi Steven Tyler Milo'nun. -bu noktada bir duraksamaya ihtiyacim var cumleme devam edemeyecegim. DEDE evet dede Steven Tyler! bu yaziyi yazana kadar hic bu acidan dusunmemistim olayi, Steven Tyler'in adinin basina dedeyi koymamistim hic. dusunsenize dedeniz sahnede "Love in an Elevator" soyluyor, bu dunya zivanadan cikti, ciktigi da iyi oldu. konuyu saptirmayalim, bir bardak su icelim gelelim ve devam edelim- 

steven_tyler_milobu resim steven tyler'in dedeliginin kanitidir!

Anneniz dunyalar guzeli, dedeniz dunyalar cilgini olunca ben babayi arastirma geregi duymadim, aman bize ne:)

Liv Tyler, babasinin Steven Tyler oldugunu 9 yasinda ogrendi, ama Milo dedesi Steven Tyler'i daha 3 yasindayken sahnede izleme firsati bile buldu. Iste Milo'nun ne oldugunu sasirdigi anlardan bir kare:)

Eee kiminin dedesi Jack, John, Ali, Hasan kiminin ki de Steven Tyler. Kucuk yasta Aerosmith'in gumbur gumbur muziklerinden o pembe kulakliklarla korundugunu umdugumuz Milo ve Milo'nun kulak zari bakalim gelecekte bilumun armutlar gibi dibine dusecek mi. Meraktayiz:)

Picture_7

Yine icim elvermedi, babali bir aile fotosunu da araya serpistirdim. Babamiz "Spacehog" isimli Britanyali bir alternatif rock grubunun solist ve bas gitaristi, Royston Langdon. Tyler-Langdon cifti, Liv Tyler ve Joaquin Phoenix 95 ila 98 yillari arasinda suregelen iliskilerinin ardindan beraberliklerine basliyorlar, 2003 yilinda evlenip, 2004 yilinda Milo'yu kucaklarina aliyor, 2008 yilinda da 10 yillik iliskilerinin ardindan ayrildiklarini acikliyorlar. 

Picture_12

Picture_5

Picture_6

Picture_11

Picture_9

Picture_10

Publicité
Publicité
Commentaires
V
amaanda--- benziyor mu sence, ben cok benzetemedim-liv'den kiz velet bekliyoruz:D<br /> cerosss--- ben de siddetle kiskandim. ben de steven tyler dede liv tyler anne istiorum:(((( ama spielberg baba da istiorum (ben ne istedigimi biliyor muyum bizce:)))
C
Ufffff! Sansli bebe! Sakin bana uff denmez bebege deme :P kiskandim iste hih :P
A
Annesine benziyor ne guzel :) Liv Tyler'da bu resimlerde Jennifer Garner gibi sirin bir imaj cizmis.
veletwood
Publicité
Archives
Newsletter
Publicité