Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
veletwood
1 février 2010

bir zamanlar onlar da veletti-volume1 "velet vampir"

Ve o an geldi catti. Bir zamanlarin veletleri, simdilerin starlari kosemizi merasimle aciyoruz, ve "Robert Pattison" ile kutsuyoruz...

GQ8

Efendim, genc kizlarin sevgilisi, "yataktan ciktim geldim" sac Pattison'in cocukluk hallerine birazdan tanik olacaksiniz. Ben kendisi hakkinda birkac cumle etmek isteyip istemedigime karar verirken, sizler sacma sapan seyler okuyabilirsiniz, lutfen idare edin.

Kisaca kendisini yikilan genclik gibi ben de pek cok begenmekteyim. Kamera onunde cok enteresan bir karizmasi var. Yeni nesil bana bu alternatif, baby face kategorisinde olmayan secimiyle umut vermiyor degil. Bakalim kendisinin kariyerini takip edip, gorecegiz neler olacak. Ama ben cocukcagiz icin pek endiseliyim, o cigliklar kulak zarini patlatir. Yazik bagirmayin cocugun kulagina kulagina:)

Iste velet (Robert), (Pattison), (Cedric), (Edward) begendiginiz ismi secin kullanin, blog benim istedigim olacak degil ya...

robert_pattinson_7_435

robert_pattinson_1_495

robert_pattinson_5_495

robert_pattinson_3_435

gozlere dikkat!!!

Publicité
Publicité
Commentaires
V
hahaha:) sen ye diye koydum ciiren ablasi
C
Yerim yerim yerimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ben onuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!
veletwood
Publicité
Archives
Newsletter
Publicité