Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
veletwood
24 janvier 2010

victoria secret'in kucuk melegi, anja

Eglence dunyasindaki bebek patlamasi, Victoria Secret'in meleklerini de sardi. Heidi ablalarinin dogum ardina dogum yapip, cart diye kilolarindan kurtulup, kendini podyuma atmasini ornek alan yasca kucuk ama isimce buyuk meleklerden, Alessandra Ambrosio ve Adriana Lima'nin ardindan Gisele Bundchen'de hamile olunca bu VS'in 4 has yeni-eski modellerine ve hamilelik karinlarina sahneyi birakmak istedim. Ancak internette dolanirken farkettim ki Klum, Lima ve Ambrosio'nun bir dolu hamile gerine gerine fotolarini bulabilmeme ragmen, Bundchen beni cok zorladi, anca sokakta gizli sakli dolanirken bir resmini bulabildim. Sizde kendinizi biraz zorlarsaniz gobegi gorebilirsiniz:)   

Heidi_Klumpregnantalessandra_ambrosio_pregnant

limapregnantg

VS'in meleklerinin kucuk melekleri, dogustan boyu posu ve belirli bir duzeyde guzelligi garantilemis durumdalar. Boy pos konusunda sampiyonumuzun Valentina Lima Jaric olacaginda hem fikiriz sanirim. Eee malum baba basketci, anne model olunca.

Ama bugunku yazimiz elbette hamilelik halleriyle sinirli kalmiyor. Bugun meleklerden Alessandra Ambrosio'nin kucuk melegi "Anja Louise"'in resimleriyle karsinizdayiz...

alessandra_ambrosioalessandra_ambrosio_baby2

ambrosini3ambrosini4

Saclarimiz pek bir komik, henuz annemize pek benzemiyoruz ama benzeyecegiz:)))

ambrosini2ambrosini

Publicité
Publicité
Commentaires
V
valla amanda ben de hicbirine benzetemedim:) biraz buyusun donelim gene kendisine- olmaz boyle:D
A
Ne annesine benziyor ne babasina...Buyusun bakalim biraz :)
veletwood
Publicité
Archives
Newsletter
Publicité